Anbefalte innlegg

Bilen kutte turbotrykk/tenning ved full gass.

Komme opp te 0,5 bar og så kutte den helt av..

Noen som vet va dette kan ver?

For lite bensin??

Takker for svar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke 0.5bar grunntrykket på wastegaten da? Tipper noe er galt med magnetventilen din som styrer trykket over grunntrykket. Sjekk om alle slangene til og fra wg og turbo er hele og fine.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel standard at magnetventilen fusker. prøv å ta den ut å rengjør den med fks elektrorens e.l

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

at bilen går på 0.5 kommer av at den går i nødmodus! sjekke den for feilmeldinger! kan være masse forskjellig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Def multitempgiver (tror jeg det heter, den med 3 el 4 pins kontakt under vannmanifolden) gir dette symptomet. Hvis det er den vil heller ikke kjølekompressor for klima slå inn. Napp ut kontakten og se om bilen lader fullt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis man napper ut denne kontakten kan jo det også gi feilmelding og gjøre at bilen går i nødmodus..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis man napper ut denne kontakten kan jo det også gi feilmelding og gjøre at bilen går i nødmodus..

Gjorde ikke det på min bil når jeg hadde feil på den giveren. Bare mister temp signalet i dashbordet.

Edit: Kutter den tenning også, slik at du "skaller i rattet"? Da trekker jeg i så fall påstanden. MAF feil/stor slangelekkasje i stedet da kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville uansett sjekket opp med diagnose system for har den alt gått i nødmodus er det garantert en feilmelding på det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen kutte turbotrykk/tenning ved full gass.

Komme opp te 0,5 bar og så kutte den helt av..

Noen som vet va dette kan ver?

For lite bensin??

Takker for svar

Har VAG-Com hvis du trenger hjelp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har VAG-Com hvis du trenger hjelp.

Fant ut ka probleme e.

Er olje oppi med den ein tennpluggen, gjorde rent oppi og byttet tennpluggen.

Bilen gjekk normalt igjen, men itte 10min ca begynte fuskingå igjen.

Har ikke tatt ut tennpluggen og sitt igjen, men ser at d er litt olje når eg lyse ned på tennpluggen.

Håper oljen kommer ovenfra og ikke underfra, syns d var litt merkeligt at d sko skje så fort igjen...

VAG-Com, er d sånn diagnose greia??

Kunne vært greit og sitt om d ligger någen feilmeldinger inne...

Takker for hjelp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.