#1 Skrevet August 21, 2012 Hei! Litt i full fart nå.. Her får dere unik mulighet til å kjøpe noe jeg kaller et smykke fra Audi Jeg trodde at denne skulle aldri selges men pga andre prioriteringer i livet vurderer denne bilen å skifte eier 100% original, aldri kollidert eller bygd om S2 sedan "limo" produsert 30.08.93! Kommer opprinnelig fra Sveits med ALT av dokumentasjon. Selges med tungt hjerte Farge: original lakk - laserrød Km stand per i dag: ca 265000 VIN: WAUZZZ8CZRA025732 Bilen står i utlandet nå. Dette er ikke noe som haster så veldig da 1 - jeg har meget dårlig kne og skal egentlig ikke kjøre noe bil med vanlig kasse og 2 - jeg selger/kjøper aldri en slik bil i full fart Her får kjøperen noen muligheter: 1. Kjøpe bilen som den står nå, momset inn i Norge for ca 160000NOK. Da garanterer jeg at bilen er i tiptop stand og kan kjøres rett på BT og godkjennes 2. Kjøpe bilen ferdig med norske skilter, det må jeg regne litt på... 3. Kjøpe + eventuelt lakke på nytt, bygge om diverse etter ønske i utlandet. Som diverse mener jeg f.eks turbo, rs2 oppsett, eksos, hjul, bremser ++++ Så her er det egentlig fritt fram. Noen få bilder kommer asap. Jeg ønsker også å ta en fotorunde med bilen samt en liten vaske-polerings-detailing pakke Igjen så ønsker jeg å informere at dette ikke er noe hastverk og for min del. Hvis ikke jeg får en riktig kunde så fortsetter jeg å lagre denne smykken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2018 Denne ble ikke hentet til Norge? Hvilket land er den registrert i idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...