#1 Skrevet August 21, 2012 Hei, har kjøpt meg en OBD 2 scanner til min vw golf gti 99 mod på biltema. når æ har tenninga på så står det kun "link vehicle" noen som vet feilen? Mvh Ted-Rene Øien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2012 Må vel ha en bil som støtter obd2. Hjelper ikke bare med obd2kontakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2012 En 99-modell Golf støtter vel OBD2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2012 æ mener og tru at min bil vil støtte den, men ble usikker nå.... noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2012 Golf 4 har ikke like mange utlesningsmuligheter som "nyere" biler, så jeg vil tro at det ikke er OBD2 på denne. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 22, 2012 All petrol cars sold within Europe since 1 Jan 2001, and diesel cars manufactured from 2003, must have on-board diagnostic systems to monitor engine emissions. Men noen biler kan støtte det tidligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 24, 2012 okei, må si tusen takk for responsen da vet jeg det;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 24, 2012 Hva mener du med "får den ikke til å virke"? Ingen kontakt mellom pc og bil? Husker jeg måtte inn å rote med usb utgangen før jeg fikk kontakt med bilen (Win xp og VCDS-lite) når jeg kjøpte. På win xp gå på enhetsbehandling, Ports (COM & LPT), velg USB seriel port ok klikk egenskaper, velg port setting og avansert...velg en port COM1, COM2, COM3 eller COM4 f.eks...den porten som du velger må du bruke for å koble OBD2'en til pc'en alltid, ellers får du ikke kontakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...