#1 Skrevet August 22, 2012 (endret) Noen her med ETKA eller lignende som kan slenge ut en skisse som viser hvor G62 sensoren sitter på en Polo 2002 1.4 TDI? Motorkode er BAY. Har byttet på min gamle 1.9 tdi golf for noen år siden men på poloen finner jeg fa** ikke sensoren... tydelig at jeg overser den når jeg leter.... Hadde vært evig takknemmelig for en god forklaring av lokalisjonen eller en skisse fra ETKA. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2012 Sitter i vannflensen enten bak eller på siden av motoren. Er vel denne typen på din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2012 Du har allerede fått svar, derfor ikke en kjeft gidder å svare deg. G 62, samma om den er gul, grønn, rosa eller svart. Sitter på vannstuss på topplokket. Enten 2 polet eller 4 polet, regner med at den er 4 polet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...