Anbefalte innlegg

Har skiftet ut min resirk. ventil på gti 00 mod. Samtidigt har eg fjernet mellom potta på bilen. Det som nå har skjedd er at ladetrykksmåleren har begynt og variere mellom 0.8 og 1.1. Før har ikkje dette skjedd.

 

Da jeg prøvde og ta ut pluggen til lmm virket det som bilen gikk lettere for og bruke det ordet. Men det som var så merkelig var at ved gassing viste trykkmåleren min opp mot 1.5 bar, da lmm var plugget ut.

 

Lurer da på om det er lmm som er gåen eller må renses?? Kan virke som jeg har mistet nm når jeg har fjernet potta.. Kan det stemme???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har noen forklaring??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært borti folk som har fått mere trykk i turboen etter å ha bygd om eksosanlegget.. På grunn av at eksosanlegget dempet så mye at turboen ikke spant opp skikkelig trykk... Hva slags ventil har du satt inn nå??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har satt på en resirkulerende fra ast.. som passer orginale slanger.. husker ikkje ka so sto på den. Er metallfarget. med messing stempel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke helt ulikt problemet jeg hadde på min bil. Der var det dog bare en 'negativ spike' akkurat i det WG-en skulle begynne å åpne.

 

Ny N75-ventil gjorde susen for min del. (magnetventilen som regulerer hvor mye luft som går til WG)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skifte N75 med en fra ecs tuning.. kan ta og prøve med den gamle da og se om det er forskjell

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.