Haltech E6X, waste spark, fuel-rail, G60-dyser, mm.

Anbefalte innlegg

Har eit Haltech oppsett som eg ikkje kjem til å bruke med det første, så då sel eg det unna. Har beslutta å behalde Golfen så "original" som mogeleg motormessig.

Har det aller meste som skal til for å koble dette opp på 16v motor.

-Haltech E6X med ledningsnett.

dsc0205b.jpg

dsc0204z.jpg

-Wastespark system. Coil, avblinding av fordeler, plugledningar og tenningsmodul.

-Fuel-rail med G60 dyser.

-TPS til 16v motor.

-Luftfilter-oppsett.

imag0044d.jpg

-Diverse følarar.

-Trigger oppsett frå 034 motorsport. (Men eg ville nok gått for "originalt" opplegg ved svinghjul).

imag0034w.jpg

-Kan og selge med PCMCIA -kort med overgang til com-port. Dette fungerte veldig bra, og forbindelsen var stabil og god på min laptop i alle fall.

Tenkte meg 5000 for alt saman. Billeg hiddensprut!

Har også Innovate breibåndslambda med med innvendig instrument. Aldri brukt. 1500kr. SOLGT.

imag0104vy.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er lov å komme med fornuftige bod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Breibandslambda er no solgt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligg her framleis. Det er som sagt lov å komme med fornuftige bod;)..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen innsug brukes til dette oppsettet og er ledningsnettet ferdig til 16v eller må det kobles?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukar originalt innsug. Gasspjeld med TPS fylgjer med. Fuelrail og dyser med forlengar som passar på originalinnsuget. Ledningsnettet har vore kobla opp midlertidig på 16 v, men det vart litt kapping ved demontering. Må uansett tilpassast med tanke på lengd av ledningar og slikt. Koblingsskjema og brukarveiledning fylgjer med. (Ligg også på nettsidene til Haltech).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette vert lagt på hylla i tilfelle eg skulle få bruk for det sjølv.

Tråd stengt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikkje ut til at det vert bruk for dette med det første så det er berre å komme med bod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ligg i garasja fortsatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.