#1 Skrevet August 23, 2012 Hei! Ønsker og kjøpe en audi s6 sedan c4 bakplate o Noen har da den jeg kjøpte vart ødelagt i posten... Kan også ta s4 om den er bra stand! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2012 Har helt ny bakplate til S6 liggende. Ta kontakt visst det kan være av interesse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2012 Er ute etter sedan plate så jeg slipper og bygge om åpningsmekanismen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2012 Sedan og Avant har vel like plater på S6 meiner eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2012 Har avanten åpningen i nøkkelhullet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2012 sedan og avant har lik plate.. ja på sedan trykker man inn låsen, men samme plassering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...