#1 Skrevet August 23, 2012 Følger med alt man trenger samt analog bensintrykkmåler. Fuel railen er anodisert svart. Pris? tja....1500kr? Koster nærmere 450-480 dollar ifra 034 med alt sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2012 (endret) Er vel annen type dyser på S4 så da passer det vel ikke uten å skifte dyser eller kan mann snu brakketene så det passer begge typer? Ser det er valg for S4 eller RS4 manifold, hva er forskjellen med tanke på railene? Interessert i disse istedet for å skaffe oem RS4 rail. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2012 Er vel annen type dyser på S4 så da passer det vel ikke uten å skifte dyser eller kan mann snu brakketene så det passer begge typer?Ser det er valg for S4 eller RS4 manifold, hva er forskjellen med tanke på railene? Interessert i disse istedet for å skaffe oem RS4 rail. Etter å ha sammenlignet RS4 manifolden jeg har med en S4 ser jeg ikke noe forsjell i innfestingen av fuelrailen, vet at det går ann å installere RS4 fuelrail på S4 manifold ihvertfall men det er lengre dyser på S4 ja så om du skal beholde de lange dysene må du ha en annen mellomledd mellom manifolden og fuel railen. Evt bare bytte opp. EDIT: Mulig det går ann å legge fuelrailen over mellomleddet og ikke under (slik du ser på bildet) for å bygge opp til S4 dyser men da tror jeg at du tar borti Y-røret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2012 1500,- inkl. frakt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2012 ok d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2012 Flott! Tar resten på PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...