#1 Skrevet April 27, 2005 Noen som har tenkt seg til molde lørdag?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2005 Noen som har tenkt seg til molde lørdag?? Kunne godt tenkt me en tur oppover e, men e ska få en type til å bytte eksos-manifolden på fredag-laurdag så e tvila på e rekke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2005 Må jobbe:( Er det nå Vårmønstringen er? Kjekk tur det....*snufs*......så lenge vi slipper polakker med campingvogn rett før fergeleiet!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2005 Noen som har tenkt seg til molde lørdag?? Kjeempetroa på det da... Men har ikke fått lakk på bilen enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2005 Får se om de blir med meg,blei plutslig stygge hjulbuer på bilen(valset litt) så tror ikke jeg kjører med min. så får vell sitte på med noen vis det er noen som skal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2005 må jobbe fra 11 til åtte so d går ikkje for min del...=( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...