Ikke til salgs likevel, tråd kan stenges:)

Anbefalte innlegg

Vurderer om dagen om jeg skal selge igjen mine 9x21 AMG felger.

dette er orginale felger med ET60. kan fint brukes på mye nyere audi men med litt spacere.

 

sitter greie hankook ventus dekk på dem i 245\30x21.

 

Prisen har jeg satt til 24 tusen, men er åpen får bud. IKKE skambud eller bytte.

 

SEND PM!

 

7646741402_a361198624_c.jpg

 

SANY0207.jpg

 

SANY0183.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer om dagen om jeg skal selge igjen mine 9x21 AMG felger.

dette er orginale felger med ET60. kan fint brukes på mye nyere audi men med litt spacere.

 

sitter greie hankook ventus dekk på dem i 245\30x21.

 

Prisen har jeg satt til 24 tusen, men er åpen får bud. IKKE skambud eller bytte.

 

 

Tror jeg må begynne å ta litt bedre betalt for ting jeg selger til deg... ;)

 

lykke til med salget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg må begynne å ta litt bedre betalt for ting jeg selger til deg... ;)

 

lykke til med salget.

 

Blir ikke salg likevel:) kommer bare til å angre meg he he, så disse trekkes fra salg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke salg likevel:) kommer bare til å angre meg he he, så disse trekkes fra salg:)

 

Håper ikke du trakk deg pga min kommentar, men synes du skal beholde hjulene, A4 med 20 tom er liksom ikke noe som ørten andre ikke har, med disse er bilen din helt unik.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper ikke du trakk deg pga min kommentar, men synes du skal beholde hjulene, A4 med 20 tom er liksom ikke noe som ørten andre ikke har, med disse er bilen din helt unik.

 

absolutt ikke Runar:)

er som du sier, at det blir litt unikt, kler bilen bra. så tror je hadde angret meg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå på "Trådverktøy" (like over det første innlegget ditt) og trykk på "Lukk tråden":)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.