#1 Skrevet April 27, 2005 Har en kamerat som skal til å sette på S4 kalipper og 314 mm S4 skiver på sin S2 sedan. Noen her inne som har gjort den "modifikasjonen" som være litt behjelpelig med tips osv ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2005 Du mener vel S6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2005 Du mener vel S6? S4 fra slutten av 93 hadde jo samme skivene...........314x30 mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2005 Ok, da vet jeg det. Har 314x30 på min men har porsche kalippere så jeg kan ikke hjelpe så mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2005 Okay,hvordan klaffet det med innpresset på skivene ?? Gikk det greit eller ble det noen voldsomme adapter-plater til kalipperne ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2005 Mener å huske det passet bra. Fikk lagd adaptere til kalipperne. Ble vel ganske lik de som er på RS2. Husker ikke om inpresset på skivene er lik på S2 og S6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 28, 2005 Mener Vidar Gustavsen (Audisentrum) sin 90Q går med S6 calippere. Det var visst litt jobb for å få det til uten at jeg kjenner detaljene her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...