Anbefalte innlegg

Hei

 

En fantastisk moro-banebil til salgs - Audi Coupe Quattro 4.2 V8.

En gang i tiden var dette en Audi 80 CQ 2.8V6 - AHH fra 1991. Motoren kommer fra S6 - 1997 AEC 290Hk / 410Nm.

 

Mere info under:

 

img_3455.jpg

 

img_3456.jpg

 

img_3457.jpg

 

img_3458.jpg

 

img_3459.jpg

 

img_3460.jpg

 

img_3461.jpg

 

img_3462.jpg

 

img_3463.jpg

 

img_3464.jpg

 

img_3465.jpg

 

img_3466.jpg

 

 

Bilen er godkjent i Polen og går som vanlig gatebil, hver dag :)

 

Prosjektet er 100% ferdig og er bygd av ekte Audi Sport entusiast som også eier en original urquattro.

Det er lagt utrolig mange timer og penger bak dette prosjektet. Målet var egentlig å avslutte med 4.2 V8 Turbo som også var bygd av eieren for ikke så lenge siden. Men situasjonen er så at bilen må selges for noen som har lyst på et Audi leketøy og har penger, samt tid.

 

Markedssituasjonen nå i Polen gjør også at bilen er ikke verdt så veldig mye der nede derfor ønsker jeg å formidle dette til Norge og klubben.

 

Litt info om prosjektet her samt bilder og video. Hvis noen bruker Google chrome så er det veldig lett å oversette alt dette til norsk.

 

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=84958&hl=

 

 

Jeg kan hjelpe med å få bilen til Norge samt momse inn, da ville hele dette komme på ca 40000kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

40k er jo "ingenting" for ferdig bygget morrobil i god stand :) Noe slikt er vell strengt tatt umulig å få på skilter i norge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

40k er jo "ingenting" for ferdig bygget morrobil i god stand :) Noe slikt er vell strengt tatt umulig å få på skilter i norge?

 

Det er jo billig ja.

Jeg har importert noen biler til Norge men aldri være med på godkjenning av noe prosjekt.

Men om man kjenner noen som har gjort det før eller har noen kjente hos BT så er alt mulig ;)

 

Lagt til etter 1 dag 15 timer:

 

SOLGT!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.