felg og dekkstørrelse til a4 b6?

Anbefalte innlegg

Vil f.eks 225/35-19 på 8.5" felg med et innpress på 35 passe fint?

Har pdd. 225/40-18 på 8" felg med et innpress på 40 og det subber.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Subber det mot skjermen(e)?

 

Da vil det nok mer eller mindre garantert subbe med det nye oppsettet også, dekkene er en halv prosent større i diameter, de vil stå 5mm lenger ut mot skjermene og med mer strekk, men de blir ikke smalere øverst av den grunn. Så alle moment er "feil vei" mtp subbing.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde 225/35-19 på felger som var 8.5" med et35, og det subbet foran med den senken jeg hadde.

 

Byttet til 215 på alle fire for å kunne senke mer, samt at jeg brettet inn kanten på hjulbuene foran og fjernet skruen i topp av hver bue.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 225/35-19 på 9,5" felg med ET35 og det går veldig greit bak, men forran måtte jeg brette inn den kanten.

Nå er det jo vredestein jeg har og det er breie dekk! Hadde jeg hatt noen litt smalere dekk så hadde det ikke vært noen problem med den senken jeg har nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Falken dekk er som regel smalere kontra de fleste andre merker :)

Helt ok dekk også forøvrig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Subber det mot skjermen(e)?

 

Da vil det nok mer eller mindre garantert subbe med det nye oppsettet også, dekkene er en halv prosent større i diameter, de vil stå 5mm lenger ut mot skjermene og med mer strekk, men de blir ikke smalere øverst av den grunn. Så alle moment er "feil vei" mtp subbing.

 

Er usikker på hvor det subber, er kun under aktiv kjøring i svinger det subber.

Bilen er vel ikke mere enn 35-40mm senket.

Får vel bare brette litt kant foran da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.