#1 Skrevet August 25, 2012 Vel byttet dieselfilter på en 2,5tdi v6, men nå starter den ikke. Gikk i 2 sek etter bytte, det var vel bare diesel som var igjen i systemet. Hvordan i allverden skal jeg lufte dette her? Filteret er nå full med diesel, satt trykk i tanken osv, fylt opp slange fra filter til dieselpumpa osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2012 Åpne på dysene:) det kan være ett hekkan å få start men den bør komme ettervert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2012 Åpne på dysene:) det kan være ett hekkan å få start men den bør komme ettervert alle dysene?, har åpnet 2-3 stk, glemte å si det. merker at batteriet trenger lading snart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2012 Ja eg måtte åpne alle i tur og orden 2-3stk om gangen eg sleit i dagesvis med å få start til slutt byttet eg alle glødepluggene så fyra den:p alle glødepluggene mine var døde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2012 hmmm. altså åpne alle så prøve å starte? eller må man bære 2 stk en som sitter klar å prøver å starte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2012 2 så kinne til det kommer diesel og så stenge og åpne 2 nye osv tenger ikke nødvendig vis være 2stk til jobben Fått Downpipen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 25, 2012 2 så kinne til det kommer diesel og så stenge og åpne 2 nye osv tenger ikke nødvendig vis være 2stk til jobben Fått Downpipen? ok. Satt batteriet på lading nå. Ja, fikk den i går. ikke åpnet den enda da, men:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...