#1 Skrevet August 25, 2012 (endret) Kjøpte to sett med spacere for litt siden jeg ikke trenger. FK spacere 2stykk 5mm og 2stykk 10mm. Spacerne har ikke sentreringsring. De er lakkert sort i ytterkant så de bilr mindre synlig bak felgene. 10mm er 5x112, 57,1mm senterring 5mm er diverse boltsirkel uviss senterring Selges 200kr for alle fire spacere + eventuell frakt. Befinner seg i Oslo. Bilde: 10mm på pappeske og 5mm siden av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2012 Jeg er interisert: ) Bilder?: ) mye i frakt til elverum? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2012 Jeg er interisert: ) Bilder?: ) mye i frakt til elverum? Bilde lagt til. Vet ikke hva frakten kommer på. Disse knekker jo ikke akkuratt, så å slenge de i en konvelutt og sende med posten kan ikke koste veldig mye vil jeg tro.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2012 5mm spacerene er det biltema eller er de like?: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2012 (endret) 5mm spacerene er det biltema eller er de like?: ) Vet de ligner på biltema, men jeg kjøpte de brukt og fikk beskjed om at det var FK.. Så vidt jeg vet skal alle være kjøpt på Parts and retards nytt. Hvis noen kan bekrefte/avkrefte det så er det jo kjekt Hvis 5mm er biltema så kan jeg like greit kaste de Lagt til etter 17 timer 5 minutter: Da er disse avtalt solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...