#1 Skrevet August 25, 2012 (endret) Hei! Har startet på skolen og har dessvere ikke råd eller tid til og gjøre ferdig golfen! Karroseriet er noe lunde bra! Av rust er alt tatt sveist,lakket og tectyl.. Om jeg skulle gjort den ferdig ville jeg hel lakkert den! Bilen har stått utenskilt i mange år så er sikkert litt små plukk vet at dvs bremse rør/slanger må byttes/dvs lys må fikkses! Står også senkesett på men ikke godkjent og har ikke TUV på det! bilen er helt ribbet inni kun dashbord igjen inni dører og vinduer er tatt ut sjermer er tatt av ellers er alt komplett på bilen! den kan prøve kjøres rundthuset her Motor: Kvassere kammer, mindre ladehjul, chip! gammle eiger snakket om at motoren var godt veldig lite etter overhaling på verksted kan få næremer info om dette! kan sende litt flere bilder på MMS om interesse 46764165:) JEG HAR IKKE PEILING PÅ PRIS! Så er baretil og komme med bud! Ser ikke på noen bud som skambud siden jeg ikke har ide selv! Kan byttes i noe annet gøy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2012 Har du ingen peiling på hvor mye du vil ha for den ? Sånn ca liksom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2012 (endret) Har du ingen peiling på hvor mye du vil ha for den ? Sånn ca liksom [/quote 8000-10000? KOmme med bud heheh Lagt til etter 3 dager 7 timer: Solgt til sinn gammle eigar Odd Gitle := 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...