Anbefalte innlegg

Billig BMW 318i selges for 4000,-

 

Har vært inne på førstegangskontroll og noen mangler ble det.

 

Knekt fjær bak....byttet

lykter forran.......byttet

2 belter dårlige...ikke byttet

Begge hjullagre bak....ikke byttet men kjøpt inn

 

 

Mener også det ene skiltlyset ble lagt til som ener feil, men det er ikke all verden og få denne eu-godkjent.

 

Bilen starter og går helt supert. Går som en klokke uten tikking. Rullet ca 195 000km.

 

En del utvendig rust er det på den, men ble ikke anmerket på visningen.

 

Prisen er bare 2000,- over vrakpanten, så pruting er ikke interesangt. Bilen selges heller i deler istedenfor og gå under 4000,-

BMW1.JPG

BMW2.JPG

BMW3.JPG

BMW4.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne du tatt noen kjappe bilder av rusta? Tilstand ellers med feil og mangler? Er int men stykke til Vestfold så greit å ha litt mere info.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne du tatt noen kjappe bilder av rusta? Tilstand ellers med feil og mangler? Er int men stykke til Vestfold så greit å ha litt mere info.

 

 

Av feil og mangler så vet jeg bare om de tingene som var feil via førstegangsvisning på eu kontrollen.

 

Og de er:

 

Nærlys-defekt reflektorer begge : er byttet

Nærlys feil instilling: Er vel p.g.a reflektorene

Skiltlys-defekter- begge bak : er ikke gjort noe med

Brudd i fjærblad- høyre bak : må være feil for det var venstre bak som var knekt !

Ulyd i hjullager- begge bak : Ikke byttet men kjøpt inn

Bilbelter- skader på bånd- venstre forran og bak : Ikke gjort noe med

 

 

Det er svært lite som skal til for og få bilen på veien igjen, men ettersom jeg nå har 2 Mk1 prosjekt Golfer som jeg driver på med samtidig, så må bare denne vekk. Så jeg selger den rett og slett til selvkost. Jeg ga 3000,- for bilen selv og har kjøpt deler for litt i overkant av 1000,- Derfor kan jeg ikke la den gå for mindre :)

 

Ellers utenom eu seddelen så vet jeg bare om at sentrallåsen er koblet ut p.g.a alarmen startet i tid og utide.

 

Det er kansje greit og nevne at årsavgiften for i år er betalt og skilter er ikke makulert enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.