#1 Skrevet August 26, 2012 (endret) Selger nå min Golf GTI 2007. Bilen er hvit og tredørs, noe som gjør den litt mer sjelden å se på veiene her til lands ! Den er meget godt tatt vare på og påkostet både med tanke på storservice og ekstrautstyr. Den er bestilt fra fabrikk med R32 "checkered" interiør og edition 30 leppe fram og bak Km i skrivende øyeblikk: 88.600 Har satt bilen til 280.000 på finn, men det kan hende det er bedre muligheter for medlemmer i klubben hva gjelder pris Ta kontakt for en bilprat og besiktigelse. Mats Risnes 97606767 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36282543 Da la jeg inn noen go`photos også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2012 Løfter denne !! Perfekt cruise vær nå ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2012 Hva er evt prisen for medlemmer ? Mvh Stig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2012 Hva er evt prisen for medlemmer ? Mvh Stig Hei Stig Roar Om du er interessert så bare ring meg og kom å kikk på bilen! Vi skal sikkert klare å bli enige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 23, 2012 Liten update på bilen !! Hadde lekkasje på venstre framdemper nå så to nye H&R Ultralow er bestilt !! Har også gått lei de litt for mørke sotede baklyktene, så har derfor bestilt originale R32 baklykter !! Tror det blir fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 30, 2012 Solgt ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...