#1 Skrevet August 26, 2012 Litt uspesifik topic, men er på utkikk etter konkave felger med færrest mulige, men "flate" tykke eiker...til S3 8L. Ser i utgangspunktet etter størrelse 18". Som f.eks MRR HR3(kun i 20"+). Drømmefelgen måtte være Fat Fives konkaaaave: rock : Noen tips, bilder, linker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2012 Kanskje ikke så uvanlige felger lenger men dog tøffe, Rotiform Nue Concave? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2012 Kanskje ikke så uvanlige felger lenger men dog tøffe, Rotiform Nue Concave? Noen som har bilde av denne felgen i 9,5 bredde? Edit: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2012 Stian: Vet jeg spamer nå, men synes selv dette var meget pent på en S3.. Og noe du ikke møter andre med.. i forhold til NUE,Zito, Miro osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2012 Stian: Vet jeg spamer nå, men synes selv dette var meget pent på en S3.. Og noe du ikke møter andre med.. i forhold til NUE,Zito, Miro osv.. For store, ser nesten ut som 20" med så flatt senter di der. Men pene felger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2012 Har sett igjennom kolleksjonen til maange felgmerker nå Stian og må nok faktisk si at jeg ikke klarer å finne noe som engang er i nærheten av det du ønsker. Rotiform NUE må være det nærmeste man kommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2012 Neida. Disse har jeg planer om iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 27, 2012 Har sett igjennom kolleksjonen til maange felgmerker nå Stian og må nok faktisk si at jeg ikke klarer å finne noe som engang er i nærheten av det du ønsker.Rotiform NUE må være det nærmeste man kommer? Har sett gjennom det meste selv...har jeg oppdaget ett hull i markedet? Er kun Rotiform NUE og 3SDM 0.05 som er "innafor" foreløpig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 27, 2012 BMW x5 felgene stamsaas satt på skoda'n er vel også noe sånt du tenker på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 27, 2012 ADV1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 27, 2012 ADV1* 2 Bilder* Er vel ikke hva jeg vil kalle TYKKE eiker Frode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 27, 2012 Er vel ikke hva jeg vil kalle TYKKE eiker Frode? Hvor tykke de er, avhenger av størrelsen, på bildet er de større enn 18" Men ikke skikkelig tykke nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 27, 2012 Image Wheels Lambo Classic build er iallfall konkave nok, men de strekker vel begrepet "tykke flate eiker" utenfor det som er ment er jeg redd for.. Ikke noe man ser for ofte iallfall! (har vel aldri sett de på annet enn Countach) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 27, 2012 ADV1 er nok litt smale ja. Image felgene er grisefeite, men jeg er ikke ute etter særlig til felgkant... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 27, 2012 X5 da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 27, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 27, 2012 Fine de, men ikke konkave nok. Er nok "knekken" mot slutten av felgbanen som bryter for mye av illusjonen for min del. EDIT: bakfelgene er konkave nok;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 27, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 27, 2012 Men jeg er ikke interessert i og kjøpe så breie felger, for så og måtte sende dem bort for omborring osv slik Stamsaas'n gjorde. Men skulle absolutt gjort det, om ikke de felgene hadde hatt den "knekken"! Da hadde de sett helt ville ut i formen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 2, 2012 MRR HR2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 2, 2012 MRR HR2?[/img] Njææææ... Den kommer bak 0.05 og NUE ihvertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...