#1 Skrevet August 26, 2012 Lufter interessen for mine 9,5x18" ET30 Rial Daytona felger… I første omgang lufter jeg interessen om bytte i noe annet - kun delte felger og 18". Rial Daytona Race 4stk 9,5x18" ET30 2 delte hvorav tønne og senter er en del, mens ytterkant er en del. Kanter og skruer er polert ifjord, lakkert gullfarget senter og svarte tønner samtidig. Står 215/35-18 Nankang NS2 på nå, såvidt synlig skeivslitt. Innbytteforslag kan tas på PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2012 Pris ved eventuelt rent salg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2012 Pris ved eventuelt rent salg? Kun innbytte, iallefall nå. Kan sende deg en PM når det blir aktuellt med rent salg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2012 Send meg en pm og hvis det blir rent salg, har desverre ikke noe å bytte mot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 29, 2012 sugen på mine da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 29, 2012 sugen på mine da? Neeeh, vil ha 18"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 2, 2012 mine daa ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 25, 2012 Vurderer rent salg, kom med bud per pm. Skambud blir oversett... MED dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 25, 2012 11. Kjøp/Salg - PrivatKjøp/salg skal kun skje i egne kategorier tilrettelagt for dette. Regler: -Skriv utfyllende tittel og beskrivelse av hva som selges/kjøpes. -Det anbefales å ha med bilder i annonsen. -Alle salgsannonser skal ha pris/prisantydning. -Bumping (for å få annonsen opp på topp igjen) skal ikke skje mer enn en gang pr uke. Som Trådstarter kan du selv åpne tråden igjen når pris/prisantydning er lagt til. Tråden åpnes ved å velge 'Trådverktøy / Åpne tråd'. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...