#1 Skrevet April 27, 2005 Vi har Biltema, E18 motorsenter, CD-Cardic og Mekonomen i nærheten. Har noen av de låsebollter som duger, eller bør en kjøpe noen som ikke 'alle' har? Litt dust hvis en bare kan bruke en torx, liksom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2005 Vi har Biltema, E18 motorsenter, CD-Cardic og Mekonomen i nærheten. Har noen av de låsebollter som duger, eller bør en kjøpe noen som ikke 'alle' har? Litt dust hvis en bare kan bruke en torx, liksom.. Har noen av merke "RAD" (tysk) som ihvertfall ser ganske vanskelige ut å åpne. De har mange veldig tynne og grunne spor, så en vanlig pipe + hammer får antakeligvis ikke tak. De billige sortene med noen store spor er antakeligvis veldig lette å få opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2005 BE...jeg kjøpte mine hos dekkforhandleren "min" i Larvik...er fra Svenska Fälg og heter Bull Lock......gav 300 for de...koster 360.......Han anbefalte ikke akkurat Biltema sine................ Men de er for lange så imorra må jeg leke med baufila....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...