#1 Skrevet August 26, 2012 (endret) Selger mitt Digital kamera som har samlet støv det siste året som dere ser. Kameraet er 3,5 år gammelt men tar meget bra bilder. Se Flickr bilder jeg har tatt med kameraet OBS! Noen bilder kan være redigert for å få frem mer farge... Kameraoppløsning: 10 Mpx Skjermstørrelse: 2.8 " Manuell eksponering: Ja Optisk Zoom: 20 x Bildestabilisator: Optisk Akam, Test av Kamera. Ny Pris var ca 3500,- da jeg kjøpte det. Lader som følger med, måtte kjøpes utenom da det bruker vanlige AA batteri. Selges for 500,- Frakt betales av kjøper, Ca 150,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2012 Helge bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2012 Er det tilkoblings muligheter på dette kamera? Tenkte på Canon fjernkontroll. Ser ut som en vanlig Jack tilkobling. fungerer det bra? Er det noe defekter? Gir deg bud på 400 inkl frakt. Så er det en start 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2012 Har ikke kameraet forran meg nå, men googlet litt. Tror ikke det støtter muligheten for fjernutløser. Kameraet fungerer bra og det er ingen defekter. 400 + frakt så er vi der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...