#1 Skrevet August 27, 2012 (endret) Har sett litt på prosedyre for skift av olje på haldex koblingen, og funnet 2 forskjellige prosedyrer. Noe som kan se ut som en VAG Maintenance manual Fra en ansatt hos Haldex Traction AB Hvilken av disse prosedyrene skal brukes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2012 FIkk tilbud på oljen og oljefilter fra VAG forhandleren idag, og da er det denne oljen som skal brukes: G 055 175 A2 Dette er en 1 liters flaske med olje: http://parts.audiofalexandria.com/products/HIGH-PERFO-%28G%252d055%252d175%252dA2%29.html Noe som tyder på at det er den første prosedyren som skal brukes. Har sett litt på prosedyre for skift av olje på haldex koblingen, og funnet 2 forskjellige prosedyrer. Noe som kan se ut som en VAG Maintenance manual Fra en ansatt hos Haldex Traction AB Hvilken av disse prosedyrene skal brukes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2012 Ja det er så enkelt Men trenger Haldex nøkkel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2012 Koster visst ikke så mye i forbindelse med service heller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2012 Oljen som jeg har fått pris på er ikke på patron. Men på flaske som skal helles på oppe fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2012 Hvis det er på Passaten i signaturen din det er snakk om kan jeg garantere deg at du IKKE får helt rett fra flasken. Tappepluggen er på undersiden, og påfyllingen på venstre side. Det er eget VAS spesialverktøy for å fylle på denne oljen. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 28, 2012 Hvis det er på Passaten i signaturen din det er snakk om kan jeg garantere deg at du IKKE får helt rett fra flasken. Tappepluggen er på undersiden, og påfyllingen på venstre side. Det er eget VAS spesialverktøy for å fylle på denne oljen. Fabian Dette er Golf'en i signaturen min. Passat'en i signaturen min har ikke haldex, da det er en 3BG. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 14, 2012 Har bedt dem gjøre dette ved service. Fikk beskjed om at det ikke er filter på denne. (haldex'en). Jeg kan ikke finne noe info rundt omkring som sier at noen av haldex'ene ikke har filter. Noen som har mere info? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...