Anbefalte innlegg

Får denne koden.

00529 - Engine Speed Signal Missing 28-00

Er en 98 mod A6 2.4 tip.

Noen som har forslag på hva det kan være?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lest på wikien?

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00529

Men 28-00, er ikke det koden for "short to plus" ? : klø :

Jeg tipper det er veivsensoren som det er noe trøbbel med, som forøvrig ikke har noenting med ABS`n å gjøre faktisk. Sjekk kabling og kontakten til denne. Du finner sensoren normalt bak på blokka mot svinghjulet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du ikke har motorproblemer så er det sikkert bare gammelt rusk som ligger der!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen går i "nødmodus".

Kobler jeg bort ABS pumpa så går bilen som normalt :)

men da med feilmelding i displayet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ABS-sentralen på disse har det med å rote til for seg selv og andre systemer, men det vanlige er faktisk kun at ABS'en forsvinner.. Søk litt, og du vil finne flere firmaer som fikser disse!

Jeg tør nesten vedde en pizzabit på at det er brudd i ABS-sentralen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ABS modul må byttes kan jeg anbefale Modulemaster over dammen. Bra pris, kjapp levering og topp service.

Prøvde å lodde den originale, men den feilet dagen før EU=bomtur/nedtur. Bondingene er umulig å fikse uten bondemaskin, og det som ser ut som er loddet er limt alu, altså nullniks feste for loddetinn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.