#1 Skrevet August 27, 2012 (endret) fant noen coilovers fra merket XYZ. Noen som har testet disse på en b5 quattro? noen som har noen andre anbefalinger? hvordan er disse ? http://www.partsandretards.no/tilbud/justerbare-senkesett/supersport-premium-line_1 http://nordicautoimport.no/produkter/produkter-for-bil/audi/a4--s4/understell/xyz-racing-supersport-coilovere-a4-b5-4wd.aspx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2012 Eg har XYZ Super Sport, men dog ikke på en vag bil. Fra bildet du linker til ser de ganske så like ut. Det som eg ikke likte; du ser disse avlange svarte strimlene med gule propper i enden som er meningen du skal henge abs eller bremseslanger i (husker ikke helt) er en idiotisk konstruksjon. Helt ubrukelig; eg monterte noen slangeklemmer som passet hele veien rundt som jeg brukte i kombinasjon med disse 'strimlene'; da ble det solid og bra. Ikke noe big deal; lett å fikse - men litt irriterende å måtte modifisere nye greier. Den andre tingen jeg ikke likte er at de ruster under norske vinter forhold. Jeg har hatt de på "kone" bilen 4 vintre nå vel, og de er ganske rustne. Det som er positivt er at de er svært solide med tykt gods, og jeg har stilt de på den absolutt mykeste settingen - og da er de svært komfortable på dårlige norske veier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2012 fant ut at disse xyz coiloverne ikke har TUV papirer... Så jeg vurderer å droppe disse, angående rust osv så er ikke det ett stort problem da jeg bor ett stykke nord, så er lite salt de bruker på veiene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2012 fant ut at disse xyz coiloverne ikke har TUV papirer... Så jeg vurderer å droppe disse, angående rust osv så er ikke det ett stort problem da jeg bor ett stykke nord, så er lite salt de bruker på veiene Skal love dæ at det ikke hjelper at du bor et stykke nordpå.. Jeg bor enda lengre nord og mine coilovers har overflate rust (kun de framme). De bake lakkerte jeg før montering og de har et fint liv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...