#1 Skrevet August 27, 2012 Heisann! Jeg er på jakt etter en ac pumpe til min golf 4 1998 1.9 tdi ta kontakt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2012 Heisann! Jeg er på jakt etter en ac pumpe til min golf 4 1998 1.9 tdi ta kontakt! tror jeg har ei. har du nå delenr. på di? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2012 har ikke delenr men skal være samme til alle 4sylindermotorer i golf 4 såvidt jeg har skjønt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2012 har en fra en 5 syl golf 4. aner ikke om det passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2012 jeg trenger fortsatt en til 4syl... :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 13, 2012 sånn da har jeg fått kjøpt en! takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...