#1 Skrevet August 27, 2012 (endret) Har en 99modell Skoda Ibiza som jeg har et sett med nøkler til tenning og bakluke, samt et annet til begge dørene. Har tatt ut låsesylinderene og ser hvilke "tapper" som er forskjellige fra nøkkelen i tenninga. Har spurt Møller om de kan kode om slik at alt går på samme nøkkel men de sier det ikke er mulig? Mens andre igjen sier at det kan både gjøres hos møller hvor de bytter ut tappene, ikke like 100% som nytt men godt nok. Evt er snarveien og slipe ned de som er høyere enn fra den gamle nøkkelen. Andre tips til å "kode" om eller vet om andre som gjør det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2012 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2012 stikk innom din lokale låsesmed, di fikser dette på notime. Gjorde det samme på en 96 polo for senest 1 mnd siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2012 Da er låsen ordnet. Var kun to splinter som ikke var like på orginal nøkkelen så tok de bare ut Men fikk ikke til å sette det riktig sammen. Når jeg får på plass fjøra så lå stumpen til fjøra i klem mellom armen som beveger seg rundt sylinderen på utsiden og blokkerte slik at jeg ikke fikk vridd låsen langt nok til å låse opp eller igjen. Noen som har fremgangsmåten for hvordan fjøra og hele prosessen skal monteres sammen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...