#1 Skrevet September 3, 2012 (endret) BEGGE ER SOLGT!! Kan slettes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2012 bump,ny pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2012 Dæven! Nå fikk jeg lyst på en drifte bil igjen! Ble litt gira på TRF 416! Hvordan er dele tilgangen på denne? Mye brukt eller? Hvordan er disse Ezrun motorene egentlig? Regner med jeg må handle med penger siden jeg bare har nitro ting liggende: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2012 Dæven! Nå fikk jeg lyst på en drifte bil igjen! Ble litt gira på TRF 416! Hvordan er dele tilgangen på denne? Mye brukt eller? Hvordan er disse Ezrun motorene egentlig? Regner med jeg må handle med penger siden jeg bare har nitro ting liggende: rolleyes hehe gi gass sier bare jeg deler skaffes enda fint fra ebay,deler fra div andre biler passer oxo over på denne. følger forøvrig med 2 stk nye reimer,(lang og kort) bilen er brukt ja,noe slitt under. Har vært fornøyd med Ezrun jeg,drifta er par tre timer for en stund siden,og det gikk knirke fint.. så funker fint denna ja må ha penger for bilen,jobber med et 10x10 Man prosjekt som trenger noen deler snart ;)hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2012 hehe gi gass sier bare jeg deler skaffes enda fint fra ebay,deler fra div andre biler passer oxo over på denne. følger forøvrig med 2 stk nye reimer,(lang og kort) bilen er brukt ja,noe slitt under. Har vært fornøyd med Ezrun jeg,drifta er par tre timer for en stund siden,og det gikk knirke fint.. så funker fint denna ja må ha penger for bilen,jobber med et 10x10 Man prosjekt som trenger noen deler snart ;)hehe Må kanskje svinge innom en tur å legge litt penger i Man prosjekt-kassa! Høres bra ut Hvordan er denne bilen mtp reimdrift og kjøring på p-plasser med litt sand? Jeg hadde en HPI Sprint 2 før og den spiste jo reimer til frokost! Jeg trenger ikke sender/mottaker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 4, 2012 Må kanskje svinge innom en tur å legge litt penger i Man prosjekt-kassa! Høres bra ut Hvordan er denne bilen mtp reimdrift og kjøring på p-plasser med litt sand? Jeg hadde en HPI Sprint 2 før og den spiste jo reimer til frokost! Jeg trenger ikke sender/mottaker:) hehe ja det syntes jeg du skal gjøre,kassa er tom nå så du er velkommen haha tja har prøvd og kjøre på p-plasser med litt grus,men det funket uansett dårlig da bilen er lav så den ble bare hoppende rundt,p-hus er bedre hehe men ja,for mye grus ødlegger reimene fort desverre.. slå av 100kr da uten sender/mottaker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 4, 2012 hehe ja det syntes jeg du skal gjøre,kassa er tom nå så du er velkommen hahatja har prøvd og kjøre på p-plasser med litt grus,men det funket uansett dårlig da bilen er lav så den ble bare hoppende rundt,p-hus er bedre hehe men ja,for mye grus ødlegger reimene fort desverre.. slå av 100kr da uten sender/mottaker Hehe.. Da for jeg gjøre det ! Svinger innom til helga Jeg må vel parkere på busslomma ned forbi deg, eller kommer jeg ned i innkjørslen din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 4, 2012 fint det vet du tja tror du kommer ned. bare hold deg nærme det store treet m postkasse på som står rett ved innkjørselen, kommer fint inn og ut med max senket golf 2 hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 4, 2012 fint det vet du tja tror du kommer ned. bare hold deg nærme det store treet m postkasse på som står rett ved innkjørselen, kommer fint inn og ut med max senket golf 2 hehe Flott, da prøver vi! Ringer deg bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 4, 2012 kjempe,god plan hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...