#1 Skrevet August 29, 2012 (endret) Gir bort en varebilvegg til VW touran "facelift" 07-09. Tror dette er samme veggen som sitter i eldre touran også.. I tillegg til veggen gir jeg bort diverse festebraketter, gulvplater ++ til varebil innredning. Vurderer også å gi bort nedre griller til Highline Exclusive men disse vurderes kun foreløbig. Alt må hentes hjemme hos meg i Oslo. Send PM eller ring. Førstemann hit som får delene. Lagt til etter 1 dag 21 timer: Ingen som vil ha dette altså? Legges ut på finn.no snart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2012 Når du sier de nedre grillene så er det ikke R-linegrillene du tenker å kvitte deg med? Har du noen delenummer? Tror det er forskjell på din -09 og min -07? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2012 Når du sier de nedre grillene så er det ikke R-linegrillene du tenker å kvitte deg med? Har du noen delenummer? Tror det er forskjell på din -09 og min -07? Det er ikke R-Line nei, det er fra highline exclusive. Forskjellen er vel tilpassning mot tåkelys hvis jeg ikke husker feil Mine kommer fra en 09 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2012 http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=37535053 Da ligger den på finn.no som siste forsøk på å gi bort denne. Hvis ingen vil ha den innen kort tid så går den i en søppelkonteiner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2012 (endret) Veggen er gitt bort. Har fortsatt deksler/gitter til frontfanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2013 Gir denne en bump dersom noen trenger disse delene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 6, 2013 Vil gjerne ha dekslene til frontfangeren hvis de gis bort=) Kan ta det en gang du er oppover til Solør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...