Anbefalte innlegg

: vinke :

Gir bort en varebilvegg til VW touran "facelift" 07-09. Tror dette er samme veggen som sitter i eldre touran også..

I tillegg til veggen gir jeg bort diverse festebraketter, gulvplater ++ til varebil innredning.

Vurderer også å gi bort nedre griller til Highline Exclusive men disse vurderes kun foreløbig.

Alt må hentes hjemme hos meg i Oslo. Send PM eller ring. Førstemann hit som får delene.

Lagt til etter 1 dag 21 timer:

Ingen som vil ha dette altså? Legges ut på finn.no snart..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du sier de nedre grillene så er det ikke R-linegrillene du tenker å kvitte deg med?

Har du noen delenummer?

Tror det er forskjell på din -09 og min -07?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du sier de nedre grillene så er det ikke R-linegrillene du tenker å kvitte deg med?

Har du noen delenummer?

Tror det er forskjell på din -09 og min -07?

Det er ikke R-Line nei, det er fra highline exclusive. Forskjellen er vel tilpassning mot tåkelys hvis jeg ikke husker feil Mine kommer fra en 09 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veggen er gitt bort. Har fortsatt deksler/gitter til frontfanger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gir denne en bump dersom noen trenger disse delene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil gjerne ha dekslene til frontfangeren hvis de gis bort=) Kan ta det en gang du er oppover til Solør.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.