Anbefalte innlegg

Hei. Vurderer luftunderstell på min golf, så jeg trenger litt tips og triks angående montering, hva man trenger og div og merker som er bra?

Takker for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Vurderer luftunderstell på min golf, så jeg trenger litt tips og triks angående montering, hva man trenger og div og merker som er bra?

Takker for svar :)

Her er det ett hav av muligheter, søk deg litt frem på forumet , så vil du nok finne ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har søkt endel, men blir liksom ikke klokere av det, helst litt mer forvirra. Derfor vil jeg søke litt tips og erfaring her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten og ha det selv har eg undersøkt ein del på bagriders sine sett,

Anbefalt er jo eit sett med E-level system, det blir som "xenon følere" på hvert hjul så du kan ha forhandinstilte høyder som holder seg i den høyden uansett om du er 2 eller 5 i bilen.

Det er også anbefalt med 2 kompressorer så du slipper og ha ein som går konstant.

fremme er det jo bare og bytte demper og fjør med komplett belg på demper, bak har du vel fjører på siden av demper, så her vil jo lengden på demperen bestemme litt på høyden og kor lavt du kan kjøre. Bak må du også fjerne "toppen" i bærebroa som står inni fjøra for og få den lavt.

Fremme må du kanskje "notche" rammevangen, men du får den lavt uten også trur eg.

Ellers er det jo ting som vannfeller du bør også ha i systemet.

Du finner jo litt i trådene til de som har det allerede; Henrik Haugen, Haavard Bakken, Jon Christian Aardal, Steffen Jevnaker og Morten Bekkelund som eg veit om.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.