#1 Skrevet April 28, 2005 Hei, noen som har peiling på motorkode på denne type bil ? Er vel sikkert flere men .. Kan det være NG ? eller er det 4 syl.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2005 Edit. Tror det er NG motor. 5-Zylinder-Einspritzmotor 2,3 L 98 kW NG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2005 Hei, noen som har peiling på motorkode på denne type bil ?Er vel sikkert flere men .. Kan det være NG ? eller er det 4 syl.? Mener da at det er NG. Du kan lese av det til venstre i bagasjerommet Der står motorkoden tydelig. (Gjør det på min iallefall) Ville ha hjort det for å være heelt sikker, men de femmerne jeg har drevet med har alle vært NG (1987-1993) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2005 Takker. Skal skjekke etterpå.. Mener jeg leste av motorkoden og at det sto NG der. Bare synd jeg ikke har motoren lenger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2005 10V er NG, 20V er 7A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...