Vurderer å selge Rocco'n (74 Scirocco)

Anbefalte innlegg

74 VW scirocco påkostet mye de siste 2-3årene.

 

Jeg vurderer nå å selge Rocco’n videre til noen som kan gi den et tykt hjem og den kjærligheten den fortjener. Jeg ønsker å selge videre fordi jeg har for mange biler og prosjekter.

 

Prisantydning med ATS Cup: 45 000.-

 

Jeg har gått igjennom alt det tekniske. Bilen fremstår i dag som en solid bruksveteran, den er dessverre ikke så fin i lakken som det fremgår av bildene. Det er en TS som er levert med 85hk GT motor fra fabrikk. Mener å huske at speedoen står på rundt 90 000km, teknisksett tyder det på at den har gått 90 000 eller 190 000km. Det har på et tidspunkt blitt gjort en kjempe stor rust jobb på den, ytterkanaler, innerkanaler, skjermbuer bak, bakplate, innerskjermer foran og jeg har byttet mye av frontplata. Jobben som er gjort er gjort av fagfolk så med tanke på styrke er den i dag 100% men, det ser ikke ut som originalt noen plasser under. Jeg har «smøregrav» så det er ikke noe problem for potensiell kjøper å se grundig under bilen. Har en del ekstra deler som kan følge med.

 

Prosjekt tråd med mer info.

 

Bilen står i dag på Wmaxx coilovers, jeg kan være behjelpelig med annet understell hvis det skulle være aktuelt.

 

Prisen er diskutabel ved seriøse henvendelser etter at bilen er beskuet. For min del er «riktig kjøper» er viktigere enn kroner og øre.

 

Det som er gjort de siste årene:

• Bytter alle pakninger og simringer på motor.

• Ny 36/32 Weber forgasser og innsug.

• Ombygget til elektronisktenning.

• Ny overhalt 5trins ACD kasse fra golf2 (tettsteget kasse med langt 1.gir som passer motoren meget godt!)

• Meget pent GT interiør fra svensk 76GT(trenger en rens)

• Alt av bremserør og slanger er nytt, resten av bremse systemet er ikke nytt men i god stand.

• Ellers masse nye små detaljer.

 

Ta kontakt på PM eller 45421703 for mer info.

Jeg forbeholder meg retten til å trekke meg fra et salg uansett tidspunkt!

 

Bilder:

IMAG0150.jpg

 

IMAG0195.jpg

 

IMAG0196.jpg

 

Bilde av motor med ny forgasser

IMAG0204.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som ønsker seg en Klassiker?

Det følger med mye ekstra deler.

 

 

 

Ny pris.

finn annonse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.