#1 Skrevet August 27, 2012 Er på utkikk etter diskret styling. Så så jeg dette bildet: Noen som vet hva den fronleppa der heter og hvor den kan kjøpes? Passer utrolig bra til fangeren ser det utsom. Votex som lager den? Tror det kan bli utrolig bra på bilen min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2012 Dette er en Cupra R leppe som er lakkert rød. Får den på møller for rundt 360 kr Delenr: 1ML 805 903 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2012 Det er en cupra-r leppe,som er orginalt til seat cupra-r.den kan kjøpes på møller for 3-400kr. delenr er:1ML 805 903.Men den må tilpasses.men det er nok av biler her på formuet som har den leppa der,så du kan se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2012 Den heter cupra leppe og stammer fra seat cupra. koster 300.- på skoda. Den kommer i sort,er mange i klubben som har montert den. selv har jeg montert den på min a6 og a3:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2012 Så på midten av fangeren på bildet er den varmet og bøyd? Eller er den sånn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2012 Den er sånn, du må bare kutte et par plastpinner. Skru fra undersiden. Ti minutters jobb! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...