#1 Skrevet April 28, 2005 Fåreslår at alle går å stemme på Per M. "Kill" Buljo for sin evne til å drite sæi ut. http://www.tullingtoppen.com/index.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2005 Min stemme er gitt!! Han er en verdig kandidat til den tittelen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2005 han e jo en sopp da... stemme avgitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2005 Jeg har også gitt min stemme.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2005 En stemme herfra, men jeg skal ærlig innrømme at jeg var meget fristet til å stemme på Høybråten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2005 En stemme herfra, men jeg skal ærlig innrømme at jeg var meget fristet til å stemme på Høybråten... Høybråten er jo sammen med resten av regjeringa i en klasse for seg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...