#1 Skrevet August 27, 2012 (endret) 1976 Audi 80LS Audi 80 LS 1976 140 000 km kr 24 000,- Flott veteranbil i god stand. Gikk igjennom EU-kontroll i april 2012 med null feil! Litt rust her og der, men ingenting vesentlig. Bilen ble tektylert i sine yngre dager, og det har lønt seg. Har vært i daglig bruk igjennom hele sommeren, vært vinterlagret i mitt eierskap. Ikke vært vinterkjørt av de jeg kjøpte bilen av, og før dem hadde den stått på en låve i Sandefjord et sted i x antal år. Den drypper litt olje fra motoren, men ikke så mye at man må tenke på å etterfylle hele tiden. Det jeg har gjort med bilen: * Nye dempere og fjærer. * Åpent luftfilter og oljeåndingsfilter fra KN. * Byttet bunnpannepakning, olje og oljefilter. * Byttet bensinfilter. * Byttet toppdekselpakning. * Nye sommerdekk Continental ContiEcoContact3 175/70-13 * Pusset opp orginale felger; breddet og lakkert. 7x13" Ellers kan jeg vel si at alt på bilen virker, bortsett fra klokke i dashbord og volum på radio. Det følger med orginale vinterdekk på orginale felger, slipesett til motor, Thule skistativ, nytt fremre motorfeste, og litt annet (se bilder)... Er det no mer du lurer på så ta opp telefonen for en hyggelig bilprat Kan kontaktes på tlf. 95 20 12 13 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2012 Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...