#1 Skrevet August 27, 2012 (endret) Fått i oppdrag å selge min stefar sin A6 til fordel for ny bil. Blir bare lagt ut her foreløpig. Info om bilen: - A6 2.0TDI MLT 136hk – Daytona grå - Gått 90000km - 1 voksen eier. Kjøpt ny på Møller Bil Jessheim April.09 - Alle servicer fulgt på Møller Bil Jessheim 90000km service er ikke tatt. Utstyr: - 2x S-line - Delskinn seter med kontrastsøm - Aut. blendbart innvendig speil - 3-soner klima - Cruise controll - Bixenon - Multifuksjons sportsratt - El.korsrygg støtte - Lyspakke - Kjørecomputer - MMI m/stor fargeskjerm - 2xSD-kort leser, CD spiller og AMI kontakt - Ryggesensor - Setevarmer i forsetene - Sort taktrekk - Skipose - Midt armlene - Speilvarme - El. barnesikring av bakdører - 245/40-18 sommer dekk - 205/50-16 vinterdekk Er i hovedsak langkjørt. Jeg har lånt den en del og kan skrive under på at den er i god stand. Jeg har også tatt meg av poleringen og jevnlig shine av bilen. Pris: 290.000 + omreg Heftelsen blir slettet ved salg. Send meg gjerne PM hvis det er noen spørsmål Tar i mot seriøse bud. Bilen befinner seg på Gran – Hadeland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2012 Ny bil er bestilt. Så denne går nå for kun 290.000kr + omreg. Første mann til mølla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2012 Opp igjen Snart siste mulighet til å skaffe seg en meget pen bil før den går til innbytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2012 Bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 9, 2012 Da blir denne byttet inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...