Erfaringer med Oslo felgretting?

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Var å skulle avbalansere noen felger jeg har kjøpt Pga risting, men det viste seg at det var kast i deb ene felgen så nå må denne rettes. Kom over Oslo felgretting i denne sammenheng og lurer på om det er noen som har noen erfaring med disse fra tidligere? om ikke så er jeg ute etter noen i Oslo/Lillestrøm som gjør en slik jobb :)

 

Håper på litt raske svar, pendler 14 mil om dagen så det er greit å få gjort dette litt fort! :) takk på forhånd!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De på Bjerke du tenker på? Pleier å gjøre en bra jobb, men de bruker fryktelig lang tid. Hør heller med AutoGrip!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er de på Bjerke så hadde jeg akkurat en felg der. Ferdig dagen etter:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan var resultatet på felgen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke inn til retting, men til å dreie ned ET.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt dem på retting av 2 stk felger etter å kjørt i et hull.

Og resultatet ble meget bra, og en hyggelig pris.

Han sa det var bra jeg hadde kjøpt felger av god kvalitet, for billig-jall var det sjeldent lett å fikse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt dem på retting av 2 stk felger etter å kjørt i et hull.

Og resultatet ble meget bra, og en hyggelig pris.

Han sa det var bra jeg hadde kjøpt felger av god kvalitet, for billig-jall var det sjeldent lett å fikse.

 

Så replika er fyfy da :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nja, kan få bra replika. men problemet er at felgen blir varmet opp når den skal rettes, og da vil som sagt den orginale herdingen på felgen bli svakere. orginale felger vil tåle dette en del ganger uten problem. mens replika felger gjerne er laget av prim og ikke tåler en dritt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke inn til retting, men til å dreie ned ET.

Hva betalte du for dreing? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.