Pulverlakkering av felger - hvem ?

Anbefalte innlegg

Da et par firmaer jeg skulle bruke, ikke har tid før Gatebil, er det noen her som vet om noen som er flinke og rimelige på pulverlakk av 4 felger på østlandet ?

 

Tnx :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har/hadde bare vanlige RAL farger. Mine "sølv" bentely fikk samme farge som vi brukte på lysarmaturer.

 

Brukte Opems istedet, han er DYKTIG!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare utrolig synd at Opems hjemmeside ser ut som ett skikkelig amatørverk. Jeg ville aldri levert felgene mine dit om det ikke hadde vært for det gode ryktet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare utrolig synd at Opems hjemmeside ser ut som ett skikkelig amatørverk. Jeg ville aldri levert felgene mine dit om det ikke hadde vært for det gode ryktet.

 

Hjemmesiden til Opems ble utsatt for hacking for noen måneder siden og de sliter litt med å få fiksa det igjen. Prøv telefon istedenfor, han har vært tilgjengelig på den når jeg har ringt iallefall. Hjemmeside hans før var full av snadderbilder :)

 

Kvaliteten, fargemuligheter er det iallefall ikke noe å si på! Bare synd han ikke kan tilby glassblåsing lenger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte Norsk Pulverlakk på Frogner på til X5-hjula mine. Bra pris, veldig bra service og ok resultat.

 

Ring Vidar på 930 19 443

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Industrilakkering i åros bruker jeg. Brukt han til mye. som sagt har han mye å gjøre,men får det ferdig:)

Serviceinnstilt og hyggelig.

Jeg fant noen flekker på noen felger som ikke var helt hundre. Da svarte han bare på telefon"nei faen sånn skal det ikke være, kom med dem". Så leverte dem og de ble lakkert halv1 en fredagskveld/natt.

Skal levere 4felger hos han på fredag faktisk:)

Det er vel RALfarger ja. Men han har jo fargekartet der. Og det er MYE å velge i....

1800kr betalte jeg for blås og lakk av 4 18"...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjemmesiden til Opems ble utsatt for hacking for noen måneder siden og de sliter litt med å få fiksa det igjen. Prøv telefon istedenfor, han har vært tilgjengelig på den når jeg har ringt iallefall. Hjemmeside hans før var full av snadderbilder :)

 

Kvaliteten, fargemuligheter er det iallefall ikke noe å si på! Bare synd han ikke kan tilby glassblåsing lenger..

 

Såpass! Skulle gjerne sett alle de snadderbildene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen av de svarer på tlf, eller sms... :( Blir vel sølvfarga felger på Gatebil da :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var hos han i åros istad jeg.. Det går ti kuler varmt der hele tia... Han kjører felglakking på fredager, så hadde jeg visst kunne jeg spurt..

Sms til han er bare å glemme:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var hos han i åros istad jeg.. Det går ti kuler varmt der hele tia... Han kjører felglakking på fredager, så hadde jeg visst kunne jeg spurt..

Sms til han er bare å glemme:p

Oki ;)

Får se meg litt rundt om hva vi gjør :)

Mulig bruker MAK felga som er allerede grønne da.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.