#1 Skrevet August 28, 2012 Som topic sier, får man godkjent 245/35 på 9,5" felg, eller er dekkene for smale? Skal snart inn til godkjenning av senkesettet, og regner med at de vil bli interrisert i dekk/felg-kombinasjonen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2012 245 blir jo 9,5"...255 er vel 10"..sålenge det ikke stikker utenfor hjulbuene så burde det gå bra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2012 Takk for svar.. Det er strekt en del dekket da, var derfor jeg lurte... Får vel prøve da, så får vi se. Det er jo bare å sette på org-hjulene hvis det blir bonusrunde hos biltilsynet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2012 Eg har 225 35 18, på 9.5... så rekner med eg ikkje får da godkjent felgen er utfor hjulbuen, men ikkje dekket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...