#1 Skrevet August 28, 2012 (endret) Jeg er ganske så sikker på at dette blir det sistenestsiste utstillingstreffet i år i regi av VACN, så det er bare å begynne å gnukke på bilene deres å hive dere med! Tenkte vi kunne dra fra Esso på ryen 12:00 for å så kjøre RV4 til Gjøvik, det tar i underkant av 2 timer, treffet starter 14:00. Ta med walkie om du har, vi bruker kanal 7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2012 Veldig interesert i å joine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2012 jeg har lyst om jeg har råd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2012 jay nok ett treff jeg misser: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2012 Jeg skal nok dit, men har tenkt meg på DCN treff på Lillehammer dagen før, og kommer i så fall andre veien fra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 28, 2012 Og som skrevet i trefftråden så er det Gatebil samme helg, så får nok ikke vært med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 28, 2012 (endret) Eg er med, eg er med! jeg har lyst om jeg har råd Du SKAL ha råd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 4, 2012 Eg er med, eg er med! Du SKAL ha råd! ja jeg må ha råd hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 4, 2012 Vurderer å bli med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 5, 2012 Vurderer å bli med Du skal alex 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 5, 2012 Vurderer en tur på søndag jeg og... men får se hvordan helga blir først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 6, 2012 Ikke siste , Oslo har jo treff på hellerudsletta 22.sept http://forum.vacn.no/showthread.php?244102-Oslo-lokallag-inviterer-til-2012-treff-l%F8rdag-22-september! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 6, 2012 Ikke siste , Oslo har jo treff på hellerudsletta 22.sept http://forum.vacn.no/showthread.php?244102-Oslo-lokallag-inviterer-til-2012-treff-l%F8rdag-22-september! Ja, oslotreffet ble flyttet på etter jeg lagde denne tråden, har oppdatert første innlegget nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 8, 2012 Må se an formen i morgen, har en Jägerflaske som skal ned i kveld.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 8, 2012 Slutt å tøff deg, Haavard Seff er du med! Hvor skal vi møtes? Edit: Esso ryen, ja! Tar meg en til øl jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 8, 2012 Henger meg på fra Roa siden dere kjører Rv4. Dere er vel der rundt 13.00 i følge gulesider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 9, 2012 Møter dere ved hellerudsletta, dere kjørerforbi der rundt 12.20 eller noe. Om dere kjører E6`n da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 9, 2012 Jeg får ikke muligheten til å bli med i dag alikevel, ta masse bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 9, 2012 Jeg drar snart til Esso nå. Er det egentlig noen flere som skal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 9, 2012 Harald og Patrick skal i alle fall møte på Ryen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...