#1 Skrevet August 28, 2012 Var bare nysgjerrig på om noen skal på street legal og kjøre den 15-16 september på Eikås? Hva skal dere evt kjøre med? Tenkte å få ferdig audien til det, å kjøre selv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2012 blir nok ut å kikke på for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2012 Vurderer om eg skal kjøre selv. Skal uansett dertil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2012 kanskje eg tar turen med kusma quattroen, vist den overlever gatebil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 31, 2012 får prøve å overtale Børge olsen til å stille med 1 av Audien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 31, 2012 Ja, hadde vært artig å sette litt skikkelig standard og vise hva Audi 10vtq er...spent selv å se hva bilen presterer i forhold til andre biler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 3, 2012 kanskje eg tar turen med kusma quattroen, vist den overlever gatebil Hva du har i urquattroen din, tenker på maskin/effekt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 3, 2012 står 10v i den rundt 500 ein plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 4, 2012 står 10v i den rundt 500 ein plass Så det r flere her innpå med rundt 500 på 10vt?? Det er godt å se.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...