Anbefalte innlegg

Hei!

Kjørte her om dagen, og fikk opp meldingen "Engine Faulty: Workshop". Så begynte glødelyset å blinke. Bilen gikk helt fint å merket ikke noe tap av kraft elns. Stoppet bilen å startet den, å fikk ikke opp meldingen igjen. Men når jeg kjørte hjem fra jobb fikk jeg den igjen, så jeg programmerte originalprogrammet tilbake på bilen (Har bsr ppc3 chip) for å levere den inn til vw forhandler. Da fikk jeg pris på 1500 for diagnosering av bilen. Pluss måtte ha leiebil til 450kr. Vil helst slippe å betale 2k uten videre, så lurte på om noen av dere som bor i nærheten har diagnoseverktøy til vw for å hente ut feilmeldinger, eller vet hva feilen skyldes? Forresten så kjørte jeg en hel dag uten feilmeldingen når bilen ikke var chippa.

Bilen er Passat 3c 2009 110hk bluemotion Sport.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min passat 04 , så var det EGR ventilen som var gåen.. med samme melding som du får.

EDIT: tenkte helt feil, var workshop emissions det sto på min, beklager.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.