#1 Skrevet August 28, 2012 Hei! Kjørte her om dagen, og fikk opp meldingen "Engine Faulty: Workshop". Så begynte glødelyset å blinke. Bilen gikk helt fint å merket ikke noe tap av kraft elns. Stoppet bilen å startet den, å fikk ikke opp meldingen igjen. Men når jeg kjørte hjem fra jobb fikk jeg den igjen, så jeg programmerte originalprogrammet tilbake på bilen (Har bsr ppc3 chip) for å levere den inn til vw forhandler. Da fikk jeg pris på 1500 for diagnosering av bilen. Pluss måtte ha leiebil til 450kr. Vil helst slippe å betale 2k uten videre, så lurte på om noen av dere som bor i nærheten har diagnoseverktøy til vw for å hente ut feilmeldinger, eller vet hva feilen skyldes? Forresten så kjørte jeg en hel dag uten feilmeldingen når bilen ikke var chippa. Bilen er Passat 3c 2009 110hk bluemotion Sport. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2012 på min passat 04 , så var det EGR ventilen som var gåen.. med samme melding som du får. EDIT: tenkte helt feil, var workshop emissions det sto på min, beklager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...