#1 Skrevet August 28, 2012 Har nesten en hel bil som selges i deler Motor og girkasse skal jeg ha selv;) Rustfri og tett Bensintank 500kr? ABS modul Bosch 0 265 200 010 400kr? Trekantruter med "quattro" skrift 200kr stk? Bakrute oppvarmbar rute med "quattro" skrift 500kr? Komplett Høyre Framdør Strøkne dører 0 rust Komplett Høyre Bakdør 800kr per dør? Komplett Venstre Bakdør Orginale Helrøde Baklykter 1000kr? Tak uten takluke 1000kr? Bilder: Bensintank.. ruter. ABS. Bare å spørr om deler, er masse jeg ikke har skrevet opp;) Er lov til å gi bud: vinke : Kan fikse bilder av alt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2012 Har du bakre travers? Evt bilde av den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2012 Bilder av baklyktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2012 Har du bakre travers? Evt bilde av den? Har ikke det desverre.. Bilder av baklyktene? Skal fikse bilder i morgen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2012 Fått tatt bilder nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 13, 2012 på utkikk etter 4 nav med 5 bolter til min 85 90q 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 15, 2013 Har du KE-Jet'en med plukket som er rundt? Skal du bruke motoren til bytte .. eller bruke den til ombygging? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...