Anbefalte innlegg

Bestilte meg nye skilt for en stund siden, men har ikke bytta de fordi eg ikke klarer å ta av de gamle skiltene.. Ville gjerne komme til på baksiden av skiltet bak, men står fast med å demontere der.

Det er 4 skruer som jeg har fått av og noen klips.

Men er resten klips, eller og noen skruer? Vil ikke ta i å knekke noe.

Tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avant eller Lim?

Uansett så skulle det ikke bety så mye iflge Haynes boka:

Første steg av å ta av bakluka/bagasjelokket går noe i denne retning:

1. Åpne koffertlokket/luke, fjern varseltrekant fra holder

2. Fjern sikringsskrue og løsne varseltriangelholderen fra koffertlokket

3. Løsne festeskruen for panelet i håndtaksfordypningen, deretter varsamt!! trekk panelet ut. Dersom nødvendig bruk en bredbladet skrutrekker til å flippe bort klipsene fra koffertlokket. Ta vare på plastdekselet over bagasjeromslåsen

Så ser ut til hovedsak å være klips..men stemmer ikke helt med at du har funnet fire skruer da...avanten min er ute å kjører så får ikke kikket på det selv.

OBS: Er ikke ansvarlig for at beskrivelsen over er riktig!!

Og vet ikke da om du får frem skiltskruene eller hva et nå er skiltene dine er festet med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er samme som B7, som det sannsynlig er, er det kun 4 skruer og resten klips om det er avant . Men er ikke bare bare å få gjort noe bak trekket, for om det er samme som B7 er det bare sveisa fester til gjengene, så vil ikke anbefale å gjøre noe der. Prøv å spray med crc el. og bruk riktig bitz på skruene ute. Med riktig bitz og drill løsna skruene med engang :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er 4 skruer, 2 bak varseltrekanten og et i hvert hjørne.

Ser ut som resten er klips, men har ikke vert helt sikker!

Jeg kommer fint til de "mutter" lignende sakene som skiltskruene er festet i.

Var til og med på Møller der ene mekanikeren prøvde med spesialverktøy. Ikke en sjangs..

Så vil prøve å komme skikkelig til, evt bare skjære hele driten av å skaffe meg nye skruer.

Ifølge Møller skulle det være mulig å skru ut bak.

Skruene er vanlige flatskruer som er rustet. Det jeg skrur med bare graver ut skruen mer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.