#1 Skrevet August 29, 2012 AAN med 034 RS2 oppsett. Plages med at den nå går fett. Bruker mye bensin. Har tidligere byttet lambda, men med vagcom kommer det kun opp feilkode; 0561 - Mixture Adaptation 13-00 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached Bilen går forholdsvis normalt under drift, men går ikke på alle syl når den startes, mistenker at dette henger sammen med at den går jævlig fett. Ble samme problemet når lambda var gåen. Kan det være trøbbel med LMM? den er så dyr at jeg vil nødig bytte den bare for å prøve. Tips mottas med takk. Rolf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 29, 2012 Byttet coiler? Fusker den under pådrag også? Prøvd å justere ned ladetrykket for å se om den går bedre med lavere trykk? Eller er det kun fusk rett etter oppstart? Jeg spør mye men du skriver lite om symptomer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2012 I utgangspunktet lite symptomer, før nå når den begynner å ikke gå på alle syl når den er startet opp. Alle kommer med etter at motoren har gått litt, eller jeg drar på og får litt trykk. Da går bilen egentlig helt normalt. Symptomene er egentlig de samme som når lambda er gåen, men da har det jo alltid kommet opp lamda feil sammen med masse annet på vagcom.(byttet lambda mange ganger), Ingen som har vært borti 0561 - Mixture Adaptation 13-00 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached og kan fortelle hva som da var feil? Har forøvrig bestillt ny lambda. Coiler og tennmoduler har jeg byttet tidligere, men kan jo seff være noe der ang at alle ikke fyrer. Men av erfaring har jo da fuskingen vært vedvarende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...