Null fjernlys på '90 CQ (snodig tjuvkobling relatert?)

Anbefalte innlegg

Hei!

Prøver å finne ut hva som feiler fjernlysene mine og har i den sammenheng innsett at en viss tilkobling i sikringsboksen er relevant :P

Koblinga er som følger:

Ledning er dratt fra sikringene i slot 10 og 11 og denne går deretter til en sikringsholder med ei 30A sikring, hvor det så går videre til slot 12.

Jeg kom til å oppdage at det var dårlig kontakt i denne koblinga som utgjorde tidvis crap nærlys, men lurer dog på om dette kan ha noe med de fraværende fjernlysene mine..? Er dette en kobling som erstatter ett eller annet relé på noen måte?

Det skjer nada når jeg slår over spaken ved rattet, så etter bytte av pærer i flere omganger håper jeg at noen kan hjelpe meg litt :)

20120829_194059.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan legge til at jeg ikke har lys i det hele tatt når denne sløyfa er fjernet xP

Nå har jeg gjort opp igjen sløyfa og bytta lykter, men noen reaksjon på fjernlysene får jeg ikke.. er det eget relé for dette i utgangspunktet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen gode råd til hvordan jeg skal få tilbake fjernlysene? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lysbryterne er jo også veldig dårlig på disse bilene, kan jo være den som har blitt ødelagt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, fant ut det det med bryterne, så det blir så jeg bestiller ny først som sist.. så får vi se :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.