#1 Skrevet August 29, 2012 skal fjærne airbag fra et ratt jeg skal montere i en bil som ikke har airbag. er fire skruer her men før jeg prøver å løsne på disse, så lurer jeg på om det er noen fare for at det sier poff? leste en eller annen plass på nettet at det finnes gass i airbag? noen erfaringer om dette? ser ingen grunn til å ha den der da den ikke gjør noe nytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2012 Koble fra batteriet før du begynner kan være lurt : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2012 Leste på bilforumet.no for en stund siden, var en kar der som fiklet mer airbagen på sin a4.. Det smalt for og si det sånn.. så koble fra batteriet og vent i 15-20min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2012 Det virker jo som dette er et løst ratt som skal monteres i bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2012 Trur det trådstarter vil fram til er korleis han kan ta ut sjølve airbagen/sprengladningen før han monterer rattet i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 31, 2012 stemmer. skal få airbagen bort ifra dekslet til rattet. rattet er løst og er ikke koblet til noe. har jo vært frakoblet noen dager så er vel ute av faresonen? men er det bare å løsne på skruene på bildet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 31, 2012 Det ser ut som at det bare er og demontere legg ut film når du sprenger ladningen om du skal sprenge den Sent from my HTC Sensation XL with Beats Audio X315e using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 2, 2012 heheh tenkte jeg skulle få den av først. hadde vært gøy å se hvordan det er når den går av;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...