#1 Skrevet August 29, 2012 Heisann!: ) Noen som har tenkt seg på oslo treffet? Jeg skal dit for da har jeg fått igjen lappen:D Kjøre kolonne ifra Hamar?: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2012 Ingen som vet enda?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2012 noen som skal nedover ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2012 jeg skal blir to til også fra toten Noen flere som skal fra denne siden av mjøsa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2012 Hvem er de andre 2 fra Toten Christoffer ? mulig jeg kanskje får dratt allikevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 19, 2012 Skal kanskje på treffet. Når har folket tenkt å reise isåfall ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 19, 2012 Vi har tenkt oss nedover:) Men veit ikke helt når vi skal dra da: ) Hmm, halv 10 eller noe ifra Brumunddal/hamar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 20, 2012 Halv ti bør være tidsnok det Men dere kjører vel Hedmarksida innover? Når har dere fra Gjøviksida tenkt til å reise da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 20, 2012 Kunne vel tatt at vi fra Gjøvik blir med Hamar folket så får større kolonne? Litt omvei men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 20, 2012 Prøv og få fast satt en tid da. eks: halv ti i fra tofelten på stange.. der er det en av/påkjørings. ved den er det en parkeringsplass som vi kan møtes på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 20, 2012 Prøv og få fast satt en tid da. eks: halv ti i fra tofelten på stange.. der er det en av/påkjørings. ved den er det en parkeringsplass som vi kan møtes på. Funker fett det Steffen:) Da er vi der litt før halv ti;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 21, 2012 Hvor og når drar Gjøvik sia da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 21, 2012 Sender deg en sms i morgen tidlig når jeg vet om det blir tur eller ikke jeg Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 21, 2012 Jepp. Blir vel til at jeg reiser jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 21, 2012 Toten folket drar fra Reinsvoll rundt 10 har jeg hørt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 21, 2012 Kjører de hedmarksia?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 21, 2012 tviler, uten at jeg vet det sikkert, men blir jo en VELDIG stor omvei tross alt. Må evt møtes på minnesund om noe slikt kan være aktuelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 21, 2012 Tipper folket herfra kjører 4'ern innover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 21, 2012 Det går ann:-) lang til tar det til Minnesund da?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 21, 2012 Spørs om folk kjører 4rn eller E6n nedover. Gulesider mener nå at E6 er kjappere... men tviler.. spesielt med tanke på skreiafjella.. så spørs vel Ellers er det ca 1 time, om kjører via skreia til minnesund og videre. Jeg fikk bare høre møteplass her av en kamerat nå, så aner ikke hvor de har tenkt å kjøre dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 21, 2012 Si ifra om hvor dere kjører da:-) Kjekt om vi kan kjøre sammen:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 21, 2012 99611411 si i fra Ola ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 21, 2012 Noe usikkert ennå, men om jeg rekker så blir jeg med på denne kolonna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 22, 2012 Er innpå hamar litt over halv 10 tenker jeg så de som vil være med får komme dit:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...